Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O allvetande Buke, var köper man ett riktigt tungt och svulstigt stolpspett?
Oavsett leverantör, köp ett från Fiskars ett 7kg.
Biltema har ett billigt, som är just mest billigt. Fiskarsspettet hittar du i bygghandeln.
Tänkt på att det är torrt i markerna, en vattenkanna ska du ha med när du spettar.
7 kilo är inte tungt.
På loppis, eller ber att få titta i grannens loge, och sedan låna, för dessa spett, som användes när man satte hässjor, tillverkas inte längre....O allvetande Buke, var köper man ett riktigt tungt och svulstigt stolpspett?
Samtliga järn- och byggvaru butiker samt lantmännen och övriga butiker som för stängsels material och stolp ...
7 kg är tungt nog när du satt 10 stolp ...
Vem har sagt att det är tungt? Jag menar bara att Biltemas är lättare.7 kilo är inte tungt.
Och jag läste stolpskott
Och hann tänka vem fn vill ha ett sånt.
Hade du bott nära mig, så hade du gärna fått låna ett. Vi har åtminstone 5-6 st, sådana där tunga med en förtjockning nertill. I mina trakter brukar de kallas "klumpspett".Nu kommer bergis någon att skriva att det inte är storleken på spettet som är det viktiga, utan tekniken...
Det är klart att tyngden spelar roll.Nu kommer bergis någon att skriva att det inte är storleken på spettet som är det viktiga, utan tekniken...