Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde väl höra ihop med kultrycket? Om inte annat kan du mäta där hjulet ska sitta och se hur mycket tyngd det blir, det borde stå på stödhjulet hur mycket det klarar.Finns det någon tumregel vilket stödhjul man ska köpa till släpet när det behöver bytas? Går man efter tillåten lastvikt eller vad?
Sant, så långt tänkte jag inte, att det inte finns ett krav att det ska finnas.Tumregeln jag kan ge dig är köp ett rejält och med dubbla hjul så slipper du svära ve och förbannelse för att enkelhjulet skär ner i löst underlag. Det finns inga krav ens på att det måste finnas ett, det är ju bara till för att lättade kunna rangera ett avkopplat släp och egentligen borde det ju heta hjulförsett parkeringsstöd. Försöker man använda det som stödhjul får man snabbt köpa nytt, det har jag sett många gånger när jag fortfarande servade släp.
Nej, det har inte med kultrycket att göra. Se ovanstående, det finns inte ens ett krav på att det ska finnas stödhjul på ett släp och stödhjulet är bara för att det är enklare att flytta runt släpet, det används ju inte när det är kopplat på bilen.Borde väl höra ihop med kultrycket? Om inte annat kan du mäta där hjulet ska sitta och se hur mycket tyngd det blir, det borde stå på stödhjulet hur mycket det klarar.