stocksadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare stoffe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 300
S

stoffe

Någon som kan uttala sig om kvaliteten på Börjes stocksadel och hur den är att rida i.

Stoffe

Underbar att sitta i, stadig och bekväm. Ligger bra på hästen om du har en häst som är lite rundare över ryggen och inte alltför hög manke
Däremot är inte lädret av högsta kvalité precis, det håller nog inte för evigt, med tanke på priset får man ungefär vad man betalar för.

/Leoni

Tror jag nog att den kan göra. Ev kanske du får lyfta upp den med en extra pad under som jag får göra med min ena häst som ser ut att vara av samma modell som din.

Leoni

Var köper man en bra stocksadel? Finns det någon annanstans än hos Börje?

stoffe

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: fio
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 391
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
632
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka