StockholmsMästerSkapen

Sv: StockholmsMästerSkapen

KL.
Jag och Ási ska tävla T2 b/c-klass och F1.
Mamma och Ketill ska tävla V2 och T3.

Jag kommer anmäla mig kanske till V1 Ungdom.
Det var ett tag sen vi tävlade öppna, men med tanke på att poängen stiger kanske man skulle kunna höja ribban lite.

Nån som vet var man ska ha tävlingen?
Såg på Stormurs hemsida att det inte var bestämt.

Tävlingsplatsen är Vallentuna. Jag ska tävla Ylur i V2 och T3 B-klass :)

Senast ändrad:

fetange: Tack för påminnelsen.

nett:Tack så mycket. Då ska jag sätta igång med att anmäla mig.

Svalan- Det var så lite så:laugh: Det ska bli väldigt kul att träffa dig, Svalur och er fina hund igen :laugh:

Jag och Glaumur ska vara med i V2 ungdom och kanske T2, det beror på hur det går med den.:angel:
Då blir det ju rätt många här som tävlar mot varandra. :D

Hoppas på att jag kan vara med, det stod att de har C-klass i mån om plats.:confused::(

Jag kommer nog skippa Sthlmsmästerskapen och väljer att vara med nästa år då det är på Häringe.

Svalan- Nej, vad tråkigt:( kram/ Jeanette

Ja, jag vet, men jag tror att Svalleman och jag behöver lite mer tid på oss eftersom den ökade tölten inte är så bra. Men lycka till med Ylur!

Inget allvarligt sådär. Han är lite slemmig och irriterad i halsen och är inne på sin andra behandling nu för att helt och håller ta bort allt skit i halsen. Han skall käka kortison i tre veckor, sen är det två veckor karenstid, vilket innebär att när allt är klart är det en vecka kvar till tävlingen.
Inte kan jag sätta igång en häst som stått i snart två månader på två veckor. Not cool.

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
272
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
778
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
298
Kläder & Bli fin Jag är mentor till åk 9 som går ut nu, och ska delta på deras avslutningsmiddag, vad 17 ska jag ha på mig? :crazy: På jobbet brukar jag...
Svar
6
· Visningar
539
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Barmarksdrag/canicross