Stjärnhoppningen

Sv: Stjärnhoppningen

Åh, jag hade ingen aning om att detta gick, men nu har jag kollat ikapp alla 45 minuter som finns att se :p Håller med Habina om att det är för jäkla trist att alla hästinriktade program (de få som är) krymps ihop till minimalt innehåll och puttas över på barnkanalen :meh:

Annars är jag inte alls så irriterad på Magdalena som många verkar vara, jag tycker synd om henne som försöker men är rädd i grunden och sen har en jäkla otur med hästarna vilket såklart spär på hennes osäkerhet. Sara Varga retar mig betydligt mer, hon är gnällig och i en fullständigt urusel form! Sara L verkar lite dryg men hon var ju inte med i sista... Sissela Benn bara älskar jag :love: Även om man inte fått se så mycket ridning från hennes sida än. Ola och Ola är rätt sköna båda två, de vill verkligen rida, hoppa och lära sig! Rickard också.
 
Sv: Stjärnhoppningen

kl

Jens Fredricson :love: Älskar hans ljudeffekter när han rejsade runt :laugh:

Blir också måttligt irriterad att jag inte var och tittade när han hade clinic här i stan......
 
Sv: Stjärnhoppningen

*kl*
nu kan man se alla avsnitt på svt play
ganska underhållande men håller med att de gnäller lagom. fast jag var inte heller så tuff när jag började rida!
avslutningen är ju skitcool. alla rejsar runt i fullt ös i globen!
hoppas på fler säsonger!
 
Sv: Stjärnhoppningen

Jag såg de tre sista avsnitten igår (såg de tre första innan jul) och tycker att hoppet mellan avsnitt 3 och 4 var lite stort, som det kändes. Efter 3 avsnitt var det fortfarande lite svajigt och en del ville knappt sitta på hästen, och sen från 4 och framåt hoppades det bara banor, helt utan problem. Inte speciellt mycket fokus (i själva programmet, säger dock inte att det inte var så på träningarna) på att kontrollera hästarna etc.

Men visst, det är ju ett barnprogram så jag kan nog inte begära för mycket :p Sista avsnittet var dock kul att se, är grymt imponerad av Nicke Borg (heter han väl? Jokern) som red riktigt snyggt!
 
Sv: Stjärnhoppningen

Just för att det var/är ett barnprogram så tycker jag att hon som red utan väst borde ha kommit sist.
 
Sv: Stjärnhoppningen

Fast de var ju ganska tydliga med att säga att det inte var ok och att hon hade blivit diskad om det var en riktig tävling.
 

Liknande trådar

Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 811
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp