Stjärnhoppningen. Fattar inte sändningstid!

Lupino

Trådstartare
Någon mer än jag som följer stjärnhoppningen?

Det står i tablån att programmen sänds 19:50 på söndagar, men det är ju "gamla" program som visas. Detta som sänds nu i skrivande stund kollade jag redan under veckan (onsdagen tror jag) på svt play.

När släpps de på play och varför visas de före där?
 
Följer det också!
De släpps på svt play innan det sänds på TV! Vet dock inte varför det är så, brukar ju vara TV först.
 
SVT har börjat med att släppa vissa program en vecka i förväg på play. Jag kollar inte på stjärnhoppningen men jag kan tänka mig att det är så gällande det programmet.
 

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
400
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 798
Senast: Freazer
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 454
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp