HannaZ 9 Apr 2012 #21 Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Ljusrosa med grått kantband och SILVER-passpoal
Praefatio Trådstartare 9 Apr 2012 #22 Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Men guuuud, hade helt missat att Hööks-schabraken med Lena Furberg har kommit i full! Nu är det ju inget snack om vad det blir för schabrak! Tack
Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Men guuuud, hade helt missat att Hööks-schabraken med Lena Furberg har kommit i full! Nu är det ju inget snack om vad det blir för schabrak! Tack
gulkiwi 9 Apr 2012 #23 Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Haha, men det var ju inte det jag tänkte på!
Praefatio Trådstartare 9 Apr 2012 #24 Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Inte? Hittar inga andra rosa schabrak där för tillfället... vilket tänker du på?
Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Inte? Hittar inga andra rosa schabrak där för tillfället... vilket tänker du på?
gulkiwi 10 Apr 2012 #25 Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Detta tänkte jag på, grått med rosa kantband. Allroundschabrak Legacy Gold Medal. Bilden blir visst skitstor, men vafan.
Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Detta tänkte jag på, grått med rosa kantband. Allroundschabrak Legacy Gold Medal. Bilden blir visst skitstor, men vafan.
Praefatio Trådstartare 10 Apr 2012 #26 Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Jamen titta, jag kollade inte ens på dem eftersom jag letade efter en liten rosa ruta på produkt-thumben... Det var också väldigt snyggt.
Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak... Jamen titta, jag kollade inte ens på dem eftersom jag letade efter en liten rosa ruta på produkt-thumben... Det var också väldigt snyggt.