JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stig H:s jubileum – till 8000 tränarsegrar
Moderator
Hästnyheter
2008 avslutade Digger Crown en sagolik karriär.
I helgen kom beskedet att Stig H Johanssons förre stjärna avlivats.
Digger Crown blev...
Hästnyheter
En härlig kväll på Solvalla med idel topptrav. Och som sig bör – med Stig H Johansson i vinnarcirkeln. Han gjorde hat trick i Ahlsell...
Hästnyheter
Vi vill säga stort grattis på födelsedagen, Stig H Johansson! Söndagen den 26 juli fyller travlegendaren 70 år. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Han är säker, Stig H. För andra året i följd tog han hem segern i Ahlsell Legends – det med god hjälp av Veijo Heiskanens Lover Face...
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Sorry @Nordthor men även jag är på din sambos sida! Fast det behöver du kanske inte berätta för honom ;)
... och så säger de att man...
Mineur
3 minuter sedan
Svar: 1 470
Visningar: 45 905
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Det kan inte vara ett resultat av en feltryckning, förutsatt att det är någon slags digital kalender alltså? Typ som en fickringning...
Mineur
6 minuter sedan
Svar: 748
Visningar: 29 997
Allmänt
Svensk Politik 4
Samhälle Mycket spännande. Mer irrelevant parti går inte att hitta. Står inte ens upp för sitt namn. Under Sabuni->Persson har de gjort allt för...
sjoberga
10 minuter sedan
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Ajda
30 minuter sedan
Svar: 1 104
Visningar: 222 355
Djur
Bråkande hundar
Övr. Hund Jag hade separerat när jag inte kan vara med. Har en extrahund ibland och där har gnabb uppstått när de är själva, alltså får de inte...
Tantan
Idag kl 15:32
Svar: 16
Visningar: 361
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 534
Visningar: 32 292
Hund