FlipTheFrog
Trådstartare
Vilken dimension på stenmjöl har ni alternativt föredrar ni till topplager på ridbana?
Har ni koll på exakt blandning och skiktkurva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nog aldrig varit med om att dimension spelar roll utfrån din fråga rakt av i fråga om stenmjöl . Det kommer ju inte vara topplager bara sådär utan blandas med ditt övriga underlag . Stenmjöl i sak används endera som grundbotten under annat topplager , eller så blandar man in det i sitt topplagen i vissa fall om topplaget behöver bli fastare .....Vilken dimension på stenmjöl har ni alternativt föredrar ni till topplager på ridbana?
Som du förstår beror det mycket på leverantören, alltså på hur de blandar fraktionerna. Åk och kolla på deras 0-4 och 0-8, trampa runt och känn efter.Ingen med input?
Vi har just bestämt oss för 0-8 när jag läste på annat ställe att en fått höra att 0-4 var att föredra. Att 0-8 kunde bli för löst?
Jag har nog aldrig varit med om att dimension spelar roll utfrån din fråga rakt av i fråga om stenmjöl . Det kommer ju inte vara topplager bara sådär utan blandas med ditt övriga underlag . Stenmjöl i sak används endera som grundbotten under annat topplager , eller så blandar man in det i sitt topplagen i vissa fall om topplaget behöver bli fastare .....
Ingen med input?
Vi har just bestämt oss för 0-8 när jag läste på annat ställe att en fått höra att 0-4 var att föredra. Att 0-8 kunde bli för löst?
skiktkurva