Stavningsfel och påpekanden..

Sv: Stavningsfel och påpekanden..

Jag skulle bara kolla så ni var med :angel:

Stavfel rättar jag inte. Tycker att det är så lätt att bli översittaraktig när man gör det. Det kan trycka ner den som skrivit och orsaka att personen i fråga inte vågar skriva igen.

Däremot morrar jag lite när det skrivs juuh och inteeh och allt sådant här konstigt som ungdomen tydligen använder i sitt textspråk. Men jag är väl bara omodern.

Och det där var inte riktat till Carolus utan var ett knapplån. Får nog gå och sova ett tag.

Nu vågar jag vägrar jag själv kl så tog inte dirket åt mig... ;) ;)

Typos = förkortning för typografiska fel, alltså stavfel.

Nehe du :p

typos är tangentfummel

A typographical error, or typo, is a mistake made during the typing process. The term includes errors due to mechanical failure or slips of the hand or finger, but excludes errors of ignorance. Generally, errors of several characters may be accepted as typos, but gross misspellings and misuse of punctuations are not accepted.

Ja, förstås. Nedslagsfel. Jag hade bara lite otur när jag skrev... :angel: :D

Liknande trådar

Tjatter (Japp, jag har stulit den :p ) 1 byter glödlampan och postar på Buke att den blivit utbytt. 14 som delar liknande erfarenheter av att...
Svar
17
· Visningar
1 030
Tjatter Hur man byter glödlampa på en nyare bil - 1 byter glödlampan och postar på fb att den blivit utbytt. 14 som delar liknande...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: martha
·
M
Övr. Hund Läs! (Detta är hämtat från Canis.se) Vem är chefen? Text: Randi Helene Tillung Sammanfattning Länge har det varit...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama