Starttider.

B

bussig

Tycker ni att det stämmer överrens med den tid ni får när ni ska tävla dressyr.Tex i LB:2 hur många ekipage hinner ni på eran ort.Här på min ort kör en domare 7 min per ekip.Det blir då 8 ½ i tim.

Sv: Starttider.

beror på vikken dommare som dömmer,vi har en här nere som tar typ 10 min på sig på vart ekipge..

Sv: Starttider.

Oftast stämmer det rätt bra, men ibland blir det helt fel, som när en domare lät varje ekipage rida 5 min! på banan (var i ridhus) innan hon gav startsignal. Det blev väl ca 5 ekipage i timmen.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
366
Senast: Cactus
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix