Star trek katter

D

dragonlady

Mina katter måste vara antingen stora Star trek beundrare eller så är dom utomjordingar.

Dom har en konstig förmåga att bara pötsligt dyka upp gärna framför mina fötter trots att man var bergsäker på att dom sov som stockar i ett annat rum eller så går man ut ur ett rum med katten sött sovande i soffan bakom mej och in i ett annat rum där samma katt sitter i fönstret och tittar på mig, kan dom teleportera sig eller vad är det frågan om :confused:

Nu på morgonen så gav jag katterna mat två av dom kom på direkten men när jag undrade var den tredje var så fick jag syn på henne utanför fönstret där sitter hon på balkongbordet och vill bli insläppt hur sjutton tog hon sig ut det enda vädringsfönstret som var öppet är det ett ordentligt nät framför och det satt fortfarande på plats :confused:

Vanliga katter eller aliens det är frågan :D

Sv: Star trek katter

min är likadan... man vänder bort huvudet en sekund, sen sitter hon där och stirrar på en. :D ganska läskigt ibland. :p

Haha, sådär var vår honkatt också. Speciellt om man var i köket och skulle laga mat. Man kunde vara bergsäker på att hon var på någon plats ett antal meter bort, för att inte tala om sött sussande i ett annat rum, för att när man tog ett steg bakåt eller åt sidan höra ett illvrål. Då stog man på kattsvansen. :crazy: :eek:
Måste finnas ngn konstig gen i en del katter. :p

Hehe, Sushi ska med på toa, även om han nyss sovit hur djupt som helst. Så fort han hör toadörren öppnas kommer han som ett skott.

Alla är väldigt mycket framför fötterna av nån anledning också...

Liknande trådar

K
Övr. Katt Har länge grubblat över vad som kan vara felet med en av våra katter. Det är en så kallad vandringspokal som hamnade hos oss för ca två...
Svar
16
· Visningar
4 417
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama