Stänga ner Hotmail-konto. Hur?

magruder

Trådstartare
Microsoft har ju strulat till det så att jag inte kan komma åt mitt Hotmail-konto. Jag har chattat dels med en engelsktalande supportkille härom dagen och dels en timme idag med en svensk supportperson. Ingen av dem kan hjälpa mig, jag hamnar hela tiden tillbaka till ruta ett.

Eftersom jag inte kan använda mitt Hotmail-konto tycker jag det är lika bra att jag stänger ner det för gott. Det kan inte hjälpas att all min skriftliga konversation med min själs älskade som finns där kommer att försvinna, jag har i alla fall honom kvar. Mina kunder kommer att upplysas om min nya mailadress.

Frågan är nu hur jag ska gå tillväga för att kunna stänga ner mitt Hotmail-konto. Någon som vet? Gissar att det - tyvärr - blir att kontakta Microsoft igen. Och de

Jag har för mig om att hotmail-konton försvinner om man inte varit aktiv på ett tag, tror det rör sig om ett halvår eller nåt? Jag vill minnas att det var så förr i alla fall men det kanske har ändrats? Så om du inte loggar in, vilket du ju inte kan, på ett halvår så försvinner kontot (tror jag) :)

Det stängs ner automatiskt om du inte loggar in på väldigt länge. Jag lyckades inte hitta ngt annat sätt när jag skulle avsluta mitt konto för några år sedan.

Det stämmer inte för mitt hotmail-konto. Eller jag har msn, men det är ju i princip samma sak. Jag loggar in där max någon gång om året och mitt konto finns alltid kvar.

Det är jättelätt - jag stängde nyss mitt som inte använts på sju år. (Det var fortfarande aktivt pga spam) Googla "how to close Hotmail account" så hittar du perfekta steg-för-steg beskrivningar. Det tar max två minuter.

Det är jättelätt - jag stängde nyss mitt som inte använts på sju år. (Det var fortfarande aktivt pga spam) Googla "how to close Hotmail account" så hittar du perfekta steg-för-steg beskrivningar. Det tar max två minuter.

Men då krävs väl att man kommer in på kontot, det gör inte TS.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en Hotmailadress sedan många år tillbaka och den har fungerat klockrent. Men idag kom det vid inloggningen ett meddelande att...
Svar
4
· Visningar
2 254
Senast: magruder
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 111
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?