Stallbandage

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare LuddeoSara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 827
L

LuddeoSara

Hej!

Undrar om det är nån som har erfarenhet utav Hööks stallbandage som man inte behöver linda??
/Sara

Jag undrar också om dessa stallbandage om det är något att ha?!
Någon som använt dom eller vet hur dom "funkar"?!

Häls. Gildra

Har dem till en av mina hästar, tycker de är helt suveräna! Så smidigt att inte behöva linda och dona varje gång, bara att sätta fast. Sitter otroligt bra. Helt klart prisvärda.
:banana:

I det förra stallet jag stod så ver det en som hade liknande dom från Hööks o dom verkar mkt praktiska, allra helst för dom som hade lindat varje natt om dom motionerat hästen på dagen.

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
938
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 363
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
491
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Min häst har en - enligt MR relativt lindrig - skada på ett ligament mellan hoven och kotan (sneda kollaterala sesamoidligamentet). Har...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: Hellas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka