Staffan var....

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nowis

...en stallegren vi tackom nu så hjärnan. Han vattnar sina fåglar fem för att förföra stjärnan....:rofl: :rofl: :rofl: Finns det några fler som varit på luciafirande i morse? min 4-åring sjöng detta högt o klart, vad sjunger era barn för kuligheter?
 
Sv: Staffan var....

Vi hade lussefirande på "min" förskola i morse kl. 7.00 (vi fröknar var där redan 5.45 för att ordna med kaffe, etc. = utmattad ikväll). Ungarna var SÅÅÅ söta. Några pepparkaksgubbar, en massa tomtar, en stjärngosse, några tärnor och en handfull lucior i varierande ålder från 1 till 4 år. En liten kille på 2,5 år sjöng väldigt högt. Det var så roligt och jag tror hans föräldrar kände sig både stolta och generade i en salig blanding :D ...!
 
Sv: Staffan var....

Sjöng?
Nja, han stod mest och såg blyg ut, och oerhört söt i sin lite för lilla tomteluva :love: .
Försökte hänga med lite tror jag bestämt, men vi hade nog inte hört honom om vi stått en meter ifrån honom :D . Men gud så söta de var, hela högen :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 696
Senast: ako
·
Övr. Barn Funderar på vilka krav man kan/bör/ska ha på sina barn? När jag var 10 var jag påridläger på Gotland (och jag bodde på fastlandet...
Svar
7
· Visningar
1 545
Senast: krus
·
Äldre Jag har svaga minnesbilder från ett klipp min mormor hade på ett VHS-band som jag kollade på hos henne när jag var liten. Det var någon...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Hedinn
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 437
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Avmaskning FAQ (Läs här först del 2)

Omröstningar

Tillbaka
Upp