Fler än jag som gillar att städa? Och resultatet av det! Själv har jag kommit ur rutinerna nu under sommaren (föräldraledig, och det är inte lätt att städa med ett litet barn). Nu är det dags att komma igång i rutiner igen!
Jag tänkte det hade varit kul med en städtråd, med tips och snack om hur vi organiserar vår städning, tips på rutiner för att förenkla och så vidare. Nu får man ju dessutom tänka till lite extra kring ekonomin och inte "bara köra en tvättmaskin" som i alla fall jag mer har gjort innan kanske inte helt fulla men enklare och snabbare för mig att hantera mindre kläder åt gången.
Har robotdammsugare som sköter den dagliga dammsugningen och tvättar sängkläder varje helg
Det jag vill ha in i min städrutin utöver det vardagliga är bland annat
*dammsuga kökslådor
*städa kylskåp
*underhåll av tvättmaskin, diskmaskin, soffa, ugn
*grundlig rengöring av badrum och tvättstuga
*grundlig och mer regelbunden rengöring av köksfläkt
Så varsogoda att bomba tråden med tips!
Jag tänkte det hade varit kul med en städtråd, med tips och snack om hur vi organiserar vår städning, tips på rutiner för att förenkla och så vidare. Nu får man ju dessutom tänka till lite extra kring ekonomin och inte "bara köra en tvättmaskin" som i alla fall jag mer har gjort innan kanske inte helt fulla men enklare och snabbare för mig att hantera mindre kläder åt gången.
Har robotdammsugare som sköter den dagliga dammsugningen och tvättar sängkläder varje helg
Det jag vill ha in i min städrutin utöver det vardagliga är bland annat
*dammsuga kökslådor
*städa kylskåp
*underhåll av tvättmaskin, diskmaskin, soffa, ugn
*grundlig rengöring av badrum och tvättstuga
*grundlig och mer regelbunden rengöring av köksfläkt
Så varsogoda att bomba tråden med tips!