Stadsvagn sökes

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Britta68

Ännu en vagntråd :) . Har hittills klarat mig med min gamla Emmaljunga Duo,men nu skall vi snart åka till storstan och jag skulle vilja ha nån lättare vagn, typ resevagn, sonen är nu 6,5 månader och kan snart sitta själv.

Tips? Eftersom vi inte köpte nån ny vagn tills hans födelse är jag sugen på en ny och gärna trendig nu :cool: .....
 
Sv: Stadsvagn sökes

Har du bild att visa, eller länk? Vad är det som är bra med den :) ?
 
Sv: Stadsvagn sökes

HU1204-763.jpg


Det är ju en 3-hjuling och mycket lättare att köra med bland folk och trånga utrymmen än en vanlig 4-hjuling.

Lätt att fälla ihop, tar mindre plats ihopfälld & utfälld än en 4-hjuling
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 228
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
2
Svar
37
· Visningar
3 983
Senast: Ajda
·
Relationer Jag och min sambo har varit tillsammans i fyra år, och hittills har jag alltid tyckt bra om min svärmor. Det har aldrig varit några...
Svar
19
· Visningar
5 333
Senast: Sleepy
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 411
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp