Mitt sto står inte still vid uppsittning och det blir bara värre och värre.
Jag har försökt träna bort detta med olika tips som jag fått.
Tex att korta ena tygeln så får hon snurra tills hon tröttnar. Höll på i 2 timmar, hon tröttnade inte...
Har även provat att när hon går iväg så flyttar jag tillbaka henne till samma position hela tiden. Samma sak där. Höll på i flera timmar utan att det blir ens en liten förbättring.
Har även provat att följa efter henne när hon går iväg. Inte heller det hjälper.
Hon är kallblodskorsning och är så fruktansvärt envis. Hon ger sig aldrig!
och ju mer jag håller på och försöker träna bort detta, desto värre blir det.
Innan kunde jag iaf sitta upp även att hon tog några steg frammåt/åt sidan. Men nu rusar hon nästan iväg.
Någon som har ett tips som verkligen fungerar
Funderar på att ta ut en tränare men frågan är vad de kan hitta på som jag inte redan provat?
Jag har försökt träna bort detta med olika tips som jag fått.
Tex att korta ena tygeln så får hon snurra tills hon tröttnar. Höll på i 2 timmar, hon tröttnade inte...
Har även provat att när hon går iväg så flyttar jag tillbaka henne till samma position hela tiden. Samma sak där. Höll på i flera timmar utan att det blir ens en liten förbättring.
Har även provat att följa efter henne när hon går iväg. Inte heller det hjälper.
Hon är kallblodskorsning och är så fruktansvärt envis. Hon ger sig aldrig!
och ju mer jag håller på och försöker träna bort detta, desto värre blir det.
Innan kunde jag iaf sitta upp även att hon tog några steg frammåt/åt sidan. Men nu rusar hon nästan iväg.
Någon som har ett tips som verkligen fungerar
Funderar på att ta ut en tränare men frågan är vad de kan hitta på som jag inte redan provat?