Spruta igång brunst

Hoppågalopp

Trådstartare
Vi ska spruta igång stoet då hon hade gulkropp på bägge sidor, hur förvarar jag hormonsprutan jag fick med hem tills dagen jag ska ge den. Kylen eller rumpstemeratur?🤗

Nej dem sa inget mer än svettningar och stå inne men hur länge vet jag inte? bara vilken dag jag ska ge...en vecka tills dess så kom och tänka på här hemma att den kanske ska förvaras kyld eller liknande...tänkte om någon här visste🤭

Rumstemp, jag hade mina i sadelkammaren.
Dom behöver bara stå inne tills svettningarna är över, om dom nu svettas, det gör dom inte alltid.

Liknande trådar

Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
560
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: bobbbo
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: igbest
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama