Sprenger bow balance.

Fibusen

Trådstartare
Efter att ha funderat på dom ganska länge så har jag nu beslutat mig för att köpa ett par sånna,men har några frågor...

Finns ju 112,122,och 132 i storlek,antar att dam är 122,men får man plats med vinterridstövel i dom?

Och medföljer stigbygelplattan eller ska man köpa till dom? Såg att det fanns plattor separata,men det kanske är bara om man behöver byta ut i framtiden? På produktbilden så sitter det plattor på. Ska beställa från Hor*e.
 
Sv: Sprenger bow balance.

Jag får plats med ordentliga vinterskor i mina System 4 som är 12 cm, tycker att bow balance nästan känns lite mer rymliga när jag testat dem :) Men äger inga själv då jag är nöjd med mina. Plattorna får man med!
 

Liknande trådar

Utrustning Vad skulle ni välja? Har ni något och säga om dom? Har lite knäproblem, men vet inte om BB's stora platta kommer blii klumpig. UMS...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Fundrar på investera i nya stigbyglar. Funderar på Freejump Pro. Rider i dagsläget i mina ledade Sprenger , har även Sprenge bow...
Svar
7
· Visningar
4 979
Senast: WBanna
·
F
Utrustning Jag har hittat ett par begagnade Sprenger Bow Balance ledade stigbyglar. Var ju egentligen ute efter strl dam från början. Men frågan är...
Svar
12
· Visningar
2 738
Senast: Jossan_92
·
Utrustning Hej funderar helt klart på att beställa sprenger stigbygar! Men har svårt att välja om ja ska köpa de "gamla/orginala" eller bow...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp