Sporttröja?

fiaskurken

Trådstartare
Vad sjutton är en sporttröja?? Har ingen lust att köpa kavaj när jag inte vet hur mycket jag kommer tävla...

Sv: Sporttröja?

Tex en typ college tröja från Hööks som det står CRW på eller liknade, självklart behöver den inte komma härifrån.:D

Svar ja på Islandströja, klubbjackan har någon gång blivit nekad men det beror nog mest på utförandet.

Men man får väl inte ha kläder med stora loggor på?

Till TS, en enfärgad tröja/jacka av smidigare sort hade jag valt.

Min sambo brukar tävla i sin älsklingsfleecejacka... Jag hade ju föredragit kavaj på honom, men det är snyggt ändå! Han har en kavaj men jag har inte listat ut hur jag skall lura på honom den än? :D
jorsjutlt.jpg

Ja hjälp vad varmt det kan vara med islandströja jag och min mamma hade bara med oss en varsin islandströja på en tävling och vi höll på att koka när graderna steg och detta var 1:a oktober folk red i t-shirt den dagen och publiken var också väldigt avklädd.

Inte riktigt vad man väntar sig i oktober direkt... Sist jag tävla red jag i en vanlig svart jacka från Mountain Horse inga problem :)

Jag har tävlat i diverse "vanliga tröjor", t.ex. en svart lite figursydd collegetröja med dragkedja, svart figursydd fleecetröja, finstickad v-ringad tröja bland annat en röd, en marinblå och en grå, pikét-shirt... Det jag tror är ett krav är att den ska vara enfärgad. Tänk typ lite snyggare tröja som helst inte är allt för bylsig, så ska det nog gå bra :)

Okej! Men då borde ju alltså svart fleecetröja eller svart softshelljacka vara helt okej!? På jackan är dragkedjan vit, dock, men den är neutral för övrigt.

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
599
Senast: Ketrawzc
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Ajda
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 181
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka