Sponsorer??

Sv: Sponsorer??

ang sponsring så är det nog svårt. vad ska du "locka" med? sponsorer vill vanligtvis ha något tillbaka, typ att man vinner SM och har deras kläder på eller liknande, eller att företagets namn läggs till i hästens namn, allt för att företaget ska synas så mycktet som möjligt i tex tävlingsreportage mm

som barockryttare vet jag inte vad man ska kunna locka med...men som sagt var, fundera ut en bra plan och kontakta eventuella sponsorer. det är bara dom som kan svara på din fråga.

Sv: Sponsorer??

Det finns alltid sponsorer att söka, frågan är bara vad du kan ge dem tillbaka, alltså varför nån skulle vara intresserad av att sponsra just Dig. Fundera ut vad det skulle kunna vara och gå in för det till 300 %. Har du lika mkt tur som jag så blir du kontaktad istället för att du behöver jaga sponsor själv.

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Roxy
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
827
Senast: phie
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 658
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 970
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar