VendelaWallman

Trådstartare
Hej jag börjar nu klättra högt upp i klasserna med min ponny och ska köpa en till mina mål är Sm och Em, men där uppe har ganska många sponsorer och jag undrar hur man får sponsorer?? :):laugh:

Sv: Sponsorer

Man får sällan sponsorer, man söker sponsorer ;)
Ungefär som att söka jobb.
Du får gå till företag du skulle vilja bli sponsrad av och prata med PR ansvarig om de är intresserade av att sponsra dig och din ponny så ni kan ta er ut på de stora tävlingarna.
Men se till att vara förberedd, de vill veta vad du kan göra för dem.
Ett sponsoravtal handlar om att ge och ta, men många verkar tro att sponsorer bara ska kasta pengar och prylar efter en men det funkar inte så.
De flesta sponsorer resonerar att det ska generera dem mer pengar för att vara värt att sponsra, så hur ska du göra för att de ska få merförsäljning?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
366
Senast: Cactus
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Elo
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 217
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 128
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar