*spinoff* november/decemberförlossningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

heineken

Hur känns det för alla? Nervöst eller bara kul? Har ni funderat något angående förlossningen? Själv är jag hypernervös, jag har århundradets sjukhus och läkarskräck, så jag vet inte hur jag hade tänkt fixa det här..:crazy: Hur har ni tänkt runt bedövningar o.s.v.?

Det slog mig idag att det är exakt en månad :eek: kvar nu, så hjärnan går på högvarv.. :D
 
Sv: *spinoff* november/decemberförlossningar.

Tja, jag går här hemma i godan ro och väntar sedan igår eftersom jag inte jobbar längre. Beräknad torsdag nästa vecka. Mår bra men har lite pendlande värden som kan utvecklas till havandeskapsförgiftning vilket jag INTE gillar. Hoppas därför att allt håller sig lugnt tills bebisen vill ut.

Är inte så orolig för förlossningen. Det får gå. Jag vet ju inte hur det blir och så vilket medfört att jag bestämt mig för att INTE oroa mig.

Är inställd på att ta lustgas, gärna prova akupunktur för det har jag aldrig gjort och ev epidural också om det behövs.

Bebisen är fortfarande i full gång i magen, rör sig rätt mycket och kännbart vilket lugnar mig en hel del. Jag mår bra och bebben är i gång, då är mina värden nog inte så fasliga ändå...

Mycket förväntan här och spänning på hur allt ska bli!
 
Sv: *spinoff* november/decemberförlossningar.

Jag har ju BF idag (29/11). Är förväntansfull men förbereder mig för totalt utlämande och smärta!

Har gjort en gyn undersökning idag för att se om jag öppnat mig och det var det mest plågsammaste jag gjort :cry: . Läkaren (mannlig) fick gå och hämta en kvinnlig läkare med mindre fingrar för att det gjorde så in i helvetes ont, jag är trång och där ska en bebis ut :eek: !!
 
Sv: *spinoff* november/decemberförlossningar.

Jag tänkte kalva om ca 2 veckor.... är inte alls nervös... däremot laddad och förväntansfull :banana:
 
Sv: *spinoff* november/decemberförlossningar.

Skall få bebis nästa onsdag (7/12) :) med kejsarsnitt pga av busbäbis ligger i säte. Börjar bli super nervös nu (första bebisen).
Känns väldigt overkligt med att ha ett datum då man skall bli mamma för det var ju inte så jag hade tänkt mig precis.
 
Sv: *spinoff* november/decemberförlossningar.

ohhhhhh du ska få träffa din bebbe det datumet jag helst vill träffa min, jag har 7 och 12 som lyckonummer :rofl:
 
Sv: *spinoff* november/decemberförlossningar.

Hoppas att du oxå får träffa din bebis snart då :banana: :) :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp