Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser att det finns folk som kan klippa sitt hår själva? Hur lyckas man klippa i nacken? Luggen går ju, men resten? Uppriktigt nyfiken.
Ser att det finns folk som kan klippa sitt hår själva? Hur lyckas man klippa i nacken? Luggen går ju, men resten? Uppriktigt nyfiken.
Beror på frisyr, min önskade frisyr är lätt att maskinklippa även i nacken. 1mm överallt. Jag började klippa själv när frisören började tycka att det var pinsamt att behöva ta 110 kronor betalt för att klippa mig på 5 minuter. Och sedan dess klipper jag mig varje vecka på egen maskin.Ser att det finns folk som kan klippa sitt hår själva? Hur lyckas man klippa i nacken? Luggen går ju, men resten? Uppriktigt nyfiken.
Skulle önska att jag kunde känna mig snygg i en sådan frilla men det är ytterst tveksamt. Vill ju gärna ha lite mer kvinnlig look.Beror på frisyr, min önskade frisyr är lätt att maskinklippa även i nacken. 1mm överallt. Jag började klippa själv när frisören började tycka att det var pinsamt att behöva ta 110 kronor betalt för att klippa mig på 5 minuter. Och sedan dess klipper jag mig varje vecka på egen maskin.
Sen om man har mer komplexa önskemål går det nog från svårare, jättesvårt till nästan omöjligt.
Jag har cirka axellångt hår. Står framför spegeln. Delar håret på mitten. Drar fram varje tofs och klipper några centimeter. De jag har frågat har inte reagerat på att det är speciellt ojämnt, så tydligen funkar det!Ser att det finns folk som kan klippa sitt hår själva? Hur lyckas man klippa i nacken? Luggen går ju, men resten? Uppriktigt nyfiken.