Spelet Hästminne - något för en tolvåring?

Lasseivve

Trådstartare
Hej alla.
Funderar på att köpa kunskapsspelet Hästminne i present till min systerdotter som fyller tolv år i april. Hon har ridit på ridskola i tre år och älskar så klart hästar. Är det någon som har erfarenhet av spelet? Och vad tycker ni i så fall? Kommer hon att lära sig mycket mer om hästar? Men viktigast av allt, är det roligt att spela?

Jag är sällskapsspelsnörd, framför allt frågesport så jag säger ja! Det är som TP, fast med bara frågor som rör hästar och hästsport. Så det är både roligt och lärorikt!

Jag undrar också ☺

Finns det andra bra och roliga spel där de lär sig om hästar och allt runtomkring?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
632
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka