Specialsök (Röd kong)

Jag har inte riktigt kommit igång med specialsöket sedan Valkyria dog. Körde lite med valpen jag sparade efter henne och det gick jättebra men honom sålde jag ju sen.

Nuvarande "valp" var inte så intresserad när hon var liten så jag satte det på paus. Men nu jäklar har hon fått upp ett väldans sökdriv på leksaker så nu ska vi komma igång. Har anmält till en kurs som börjar mars.
Är taggad!

Jag har inte riktigt kommit igång med specialsöket sedan Valkyria dog. Körde lite med valpen jag sparade efter henne och det gick jättebra men honom sålde jag ju sen.

Nuvarande "valp" var inte så intresserad när hon var liten så jag satte det på paus. Men nu jäklar har hon fått upp ett väldans sökdriv på leksaker så nu ska vi komma igång. Har anmält till en kurs som börjar mars.
Är taggad!
Funderar på att ta upp det med Xarko med nu när han börjar bli mer träningsbar. Han har en bra näsa så det borde teoretiskt passa honom.

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 472
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leksak som belöning
  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30