C
Carolus
Hejsan på er! Skall på dop den 8/4... Barnet min 2 månader gamla systerdotter, har skrivit på önskelistan hon messade mig (ja visst är hon duktig, bara två månader gammal och messar mosterskrället för fullt ) att hon vill ha en sparbössa... Nu skall ju mosterskrället (dvs jag) se till att få denna tjolanta blir en riktig hästtjej och funderar på om ni hästtjejer här på nätet har nånstans det finns sparbössa med häst som motiv...
När jag var nere för ett par veckor sedan fick hon en gosedjurshäst och kläder med Pippi och lilla gubben på (lilla gubben är ju häst) och dessa kläder gillar hon mycket. Jo det har hon skrivit... Och när hon fick detta svarade hennes kära far. -Tror du att detta skall bli en hästtjej eller... Vadå tror, klart hon skall bli det... Måste bara busa lite grann...
När jag var nere för ett par veckor sedan fick hon en gosedjurshäst och kläder med Pippi och lilla gubben på (lilla gubben är ju häst) och dessa kläder gillar hon mycket. Jo det har hon skrivit... Och när hon fick detta svarade hennes kära far. -Tror du att detta skall bli en hästtjej eller... Vadå tror, klart hon skall bli det... Måste bara busa lite grann...