Precis.Står annars att det redan finns bygglov om man vill jämna det med marken.
4H-gården är närmaste granne och har använt huset som spökhus, kolla övre gavelfönstret.
Inget avlopp och vattenledningen som går över tomten måste flyttas...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis.Står annars att det redan finns bygglov om man vill jämna det med marken.
Deras rasade växthus ingår juPrecis.
4H-gården är närmaste granne och har använt huset som spökhus, kolla övre gavelfönstret.
Inget avlopp och vattenledningen som går över tomten måste flyttas...
Någon som känner för att rädda ett ödehus?
Men guud! Hur kan man ta det priset for det laget i nagot som behover totalrenoveras?
Läget är fantastiskt! Mycket nybyggen i området med sämre lägen. Är man inte överförtjust i djur och barn är det nog lite för nära grannen dockDet är det priset för det läget, skulle jag vilja säga. Cykelavstånd till centrum, i ett område som nyligen börjat bli hett.
Vilket land har gått i kk? :-)@athena_arabians, du som ogillar när saker är sönderrenoverade, vad tycker du om det här då? En hel jäkla ambassad
https://svenskamaklarhuset.se/objek...sgatan-14-ostermalm-larkstaden/#googtrans(en)
Det är Serbiens ambassad enligt Google Earth.Vilket land har gått i kk? :-)
Vilken obefintlig styling, känns helt supertrist. Men läget är ju bra.
Haha, tänkte på denna tråden när jag såg att huset låg ute! Jag hoppas att även nästa ägare hänger upp spöken i fönstren till HalloweenNågon som känner för att rädda ett ödehus?
Håller med, man åker skidor till Ikea på 10 minuter därifrån! Ski in/Ski out 3 km från centrala stan- det är ett fynd!Det är det priset för det läget, skulle jag vilja säga. Cykelavstånd till centrum, i ett område som nyligen börjat bli hett.
Varför bygger man ens en sådan.... ? Vad ska man göra i den? Man kan inte laga mat, inte gå på toa, inte sova.... Sitta där kan man göra. Men det är SÄKERT någon som köper den....Någon som vill köpa en badhytt?
https://www.hemnet.se/bostad/fritidsboende-1rum-sandskogen-ystads-kommun-badhytt-c38-20042464
Håller med, man åker skidor till Ikea på 10 minuter därifrån! Ski in/Ski out 3 km från centrala stan- det är ett fynd!
Dessutom ser det ut att vara välventilerat!
Jag döör Jag, en ridledare om ca 16 år och ett barn har jagat ett 4H Gotlandsruss runt hus och trädgårdsmöbler medan gubben som ägde satt och drack kaffe och inte ens tittade upp. 16 åringen hävdade att det här var ju ingenting för honom jämfört när hönsen kom lösaLäget är fantastiskt! Mycket nybyggen i området med sämre lägen. Är man inte överförtjust i djur och barn är det nog lite för nära grannen dock
Jag döör Jag, en ridledare om ca 16 år och ett barn har jagat ett 4H Gotlandsruss runt hus och trädgårdsmöbler medan gubben som ägde satt och drack kaffe och inte ens tittade upp. 16 åringen hävdade att det här var ju ingenting för honom jämfört när hönsen kom lösa
Gud jag minns inte, vi fick tag i den innan alla hade kreverat och ridlektionen havererat helt faktiskt. En hel rad med russ och shettisar med minibarn i tygeln stod och väntade under kalabaliken. Vem vet, russinet kanske gapskrattade så han blev helt matt, han var yttepytte B-ponny.Russinen är härliga små djur, listiga och med mycket bestämda åsikter. Antar att den inte blev fångad förrän den tröttnade på leken.