Spa-hotell här? (Karta)

strawberrysylt

Trådstartare
Jag och mina två vänner ska åka bort över en helg första helgen i oktober. Har ni tips på fina inte alltför dyra spahotell ungefär här? :)

Tack 🌸
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240506-133850_Gallery.jpg
    Screenshot_20240506-133850_Gallery.jpg
    120,5 KB · Visningar: 110
Selma spa i Sunne norr om Karlstad. Har aldrig varit där så kan inte ge någon rekommendation tyvärr men det borde vara precis innanför din kartgräns.
Priser på spa varierar stort beroende på vilken dag/helg och kampanjerbjudanden.
 
Steam hotel i Västerås? Inte varit där själv men alla jag känner som varit där har varit väldigt nöjda.
 
Utöver redan nämnda Steam och Färna så gillar jag också Hennickehammars herrgård i Filipstad. De har en mysig relaxavdelning som man bokar privat för sitt sällskap. :)
 
Ja, det kikar vi på nu! Har du varit där?

Tack alla för svaren! Steam föreslog jag, det verkar coolt, tyvärr är mina vänner inte lika inne på det.
Färna var fint! Men tyvärr över den prisklass vi tänkt oss.
Det är längesen nu men då var det bra. Syrran har varit där med jobbet en dag och var iaf nöjda med maten.
 

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
274
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 941
Senast: Sassy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 184
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp