Adrenochrome
Trådstartare
Såg någon programmet i går om en gård som brann. Det brann tror jag i masor av ladugårdsbyggnader. INGEN ville gå in och rädda de kor som var kvar, och man både såg och hörde deras råmande. Det sista jag såg innan jag stängde av var att taket började rasa in, en balk eller bräda ramlade alldeles bredvid en kossa. Jag trodde dom skulle somna in/dör direkt av röken, men inte då.
Sen orkade jag inte se/höra mer...men i dag berättade en kompis att dom istället sköt korna dom inte fick ut. Då är min fråga. Hur i hela friden SÅG dom vart dom skulle skjuta i detta rökmörker ? Vad hände ? Kan någon berätta ? Jag är yberkänslig för sånt, åtminstone att se...så någon kan väl berätta istället ?
Sen orkade jag inte se/höra mer...men i dag berättade en kompis att dom istället sköt korna dom inte fick ut. Då är min fråga. Hur i hela friden SÅG dom vart dom skulle skjuta i detta rökmörker ? Vad hände ? Kan någon berätta ? Jag är yberkänslig för sånt, åtminstone att se...så någon kan väl berätta istället ?