sorg, smärta och saknad

L

lisen02

min zingo e död, fick 3 underbara år med honom, vi älskade varann, och va jämt tillsammans, nu sitter jag här och saknar honom så mycket! Det finns inga ord, jag är bara så ledsen, det gör så ont!

Sv: sorg, smärta och saknad

allt började med lite kräkningar, trötthet och att han drog sig undan.. men sen blev han ganska snabbt uttorkad, han fick akut njursvikt och han skulle aldrig bli bra möjligen att han kunde leva i nån månad till,, usch det va så hämskt att hålla i honom när de gav honom sprutan, fast samtidigt visste jag att det va mig han skulle va hos in i det sista:cry: herre gud lilla gubben...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
779
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama