Santoxen
Trådstartare
Har planer på att skaffa unghäst igen, men denna gång bara en och tänkte höra med er om det här med att skicka iväg på sommarbete. Blir troligtvis en hingstunge igen och jag vill gärna att han ska få chansen att gå med andra unghingstar på sommaren och inte bara med mina äldre valacker. När jag köpt föl/unghäst tidigare har jag skaffat två på samma gång, då har ju inte problemet funnits..
Så funderingen är väl istort vad det brukar kosta och hur länge brukar man skicka iväg dem? Vad brukar ingå? Hur stora flockar brukar det vara?
Förstår såklart att det varierar beroende på var i landet man bor men en hint kan jag kanske få! Skall kolla här på ön också men vill ha lite koll om det är rimliga priser...
Så funderingen är väl istort vad det brukar kosta och hur länge brukar man skicka iväg dem? Vad brukar ingå? Hur stora flockar brukar det vara?
Förstår såklart att det varierar beroende på var i landet man bor men en hint kan jag kanske få! Skall kolla här på ön också men vill ha lite koll om det är rimliga priser...