Som 6 åring - 07

W

Wiike

Vad för saker kan man sikta att starta en (nu 5 åring) blivande 6åring 07?
Dvs vad kan man ha för mål för nästa år?

Falsterbo?
Mer?

Och vad krävs etc :)

Sv: Som 6 åring - 07

Som 5:åring kan man kvala till Falsterbo (Scandinavian open) då krävs 3 felfria rundor i 1.20 (max 6 försök) eller kan man kvala till breeders i oktober där krävs också 3 felfria 1.20 men du har hur många försök som helst på dig.

Som 6:åring kan man kvala till Falsterbo då krävs 2 felfria 1.30, till breeders krävs en felfri 1.20 och två felfria 1.30

Sv: Som 6 åring - 07

Tillägga att till Falsterbo så lämnar man in kvalpapprena innan start och breeders efter.

5åringarna har 6st försök och 6åringarna har 5st försök

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 629
Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 979
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2