solkatter:)

C

carina_bergquist

Om man räkar göra "solkatter" då Alfons ser dom blir han heeeelt konstig! Han kollar i taket, jamar lite "hackigt" och ahh,, blir jävla skum! Mår han inte bra eller va e d frågan om? D kan va att klockan reflekterar ljuset då han ser..

Han kan bli liknande när han sitter i fönstret o kollar på fåglar,,,

Nån som vet:crazy: :bow:

Sv: solkatter:)

Inget konstigt :)

Katter brukar kunna låta så.. Mina katter har alltid låtit så när de spanar på fåglarna utanför..

Det hackiga är aggression. Han övar sig på bettet som skulle döda solkatten/fågeln om han fick chansen.

Min ena katt gör det alltid för fåglar, han kan ligga i mitt knä och stormspinna och så skymtar han en fågel på taket mitt emot och då börjar han klappra i stället, han låter som en gammal gnällig gubbe:D

jag sa till sambon att d måste ha nåt med det att göra eftersom d e som ni säger; han låter så med fågelspaningen med!

Men det är bäst att fråga, då kan man reta honom lite extra med detta då;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
801
Övr. Katt Sitter nu kattvakt i tre veckor åt min styvpappas katt. Har här hemma 4 st kisar redan, å de går ju som vanligt runt å fräser lite åt...
Svar
6
· Visningar
1 273
Övr. Katt Vet att de e fel forum men jag vill ha svar nu. Slutar kattens ögaon att lysa/reflektera när katten är död? "Mötte" nämligen en...
Svar
2
· Visningar
1 201
Senast: Möller
·
N
Avel mitt sto har gått över tiden nu 7 dagar..hur många dagar brukar dem flesta gå över o hur många veckor får dem gå över innan man ringer...
Svar
14
· Visningar
1 071
Senast: nettanbabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix