Söka hingst med "utländsktnr"?

weasel_

Trådstartare
Jag har ett utländsktnr på en hingst jag vill få fram info om, jag har hittat lite men inget intressant, bara avkommor och födelseår .
hingsten är född i Holland 1985 men står nu i Sverige och tydligen så har han tävlat i unga dagar:) Jag vill verkligen hitta nåt, vad som helst!
Hans nr börjar på hans födelseår 85 sen 30, alltså 85.30 osv..
vore super kul att få veta vad hingsten har gjort, men vart kan man ta reda på det??

Sv: Söka hingst med "utländsktnr"?

På den sidan hittade jag bara stam osv.. vet inte om jag kan hitta nåt mer..
Vore ju hur kul som helst att hitta typ bilder eller nåt, men det verkar ju vara omöjligt :(

Jag har mejlar nån holländsk sida men utan svar.. minns inte vilken jag mejlade till, tror det var den som du nämer, jag skrev allt jag visste så som födelseår, färg, hur länge han har varit i sverige osv

Jag kan kolla om har har några placeringar i Tyskland om du skriver vad han heter. Du kan skicka PM.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 680
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 667
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 052
Senast: Hazel
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyskfödda häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka