Sök funktionen fungerar inte

alazzi

Trådstartare
på "snabbsök" för mig utan jag måste gå till avancerad sökning för att kunna söka? Det blev så efter den senatse forumändringen? Jag använder Mozilla.

Sv: Sök funktionen fungerar inte

provade nyss att söka i snabbsöksfunktionen i mitt mozilla och det funkade utmärkt...

vad är det som inte funkar?

Jag får upp rutan för sökning men det går inte att skriva in något sökord i den?

Har du klicka i rutan? Det måste jag göra.

Ställ muspekaren i rutan och klicka, markören dyker inte upp men det går att skriva :idea:

Jag klickar och klickar men det går inte att skriva in något alls. Får bara upp en lista på mina tidigare sökningar.

Det får jag oxå om jag klickar fler än en gång.

Men här går det att skriva bara jag har klickat en gång i sökrutan. Det går även om jag har klickat massor av gånger.

OBS!
Markören syns inte öht.

A_K_N skrev:
OBS!
Markören syns inte öht.

Aha! Jag har givetvis väntat på att markören ska synas:crazy:

Nu testade jag att skriva utan att markören syntes och det fungerade förstås:o

Det gjorde jag oxå första gången men jag provade att skriva när jag ändå ;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
427
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
885
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama