sojamjöl=smakligt?

B

Blixtra

Brukar hästar tycka att det är gott med sojamjöl, eller behöver man "maskera" den med ngt. annat?

Sv: sojamjöl=smakligt?

Blixtra skrev:
Brukar hästar tycka att det är gott med sojamjöl, eller behöver man "maskera" den med ngt. annat?
Någon här måste väll ge sina hästar soja och veta om de äter upp den omaskerad av annan mat :confused: ? *pliiiz*...

Prova!!

Har hittils inte träffat någon som sagt "blä" och behövt "maska".

sissu skrev:
Har hittils inte träffat någon som sagt "blä" och behövt "maska".
Okej, vad bra! Tack för svaret! Vill inte behöva köpa ngt. att maskera med då han behöver proteiner och inte energi, typ betfor!

Har aldrig gett det bara utan ihop med annat kraftfoder. Ingen som protesterat. Vid provsmakning själv så smakar det lite nötaktigt. :D Gott med andra ord.

Hälsning Maja

Liknande trådar

Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
898
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
524
Senast: Leeelot
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
388
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama