söta unge

Status
Stängd för vidare inlägg.

KisseNova

Trådstartare
Vi var på 18 månaders kontroll idag.

Bvc -sköterskan frågade Dominic "vart är foten?", Dominic tittade på henne och sträckte sen upp armarna på sidorna och säger "orta!" (vilket betyder borta). Vi skrattade båda två, eftersom Dominic vet mkt väl vart foten sitter vilken han visade när vi skulle gå hem.Då visade han det mesta vad han kan om vart magen, foten, näsan osv sitter. Och då var minsann inte foten borta...;)
 
Sv: söta unge

Mamma berättar alltid om ett av mina sådanna tester.
Sköterskan bad mig att visa vilken som var kaffekoppen, och tallriken och skeden (eller hur det var) och jag tvärvägrade att visa henne. När jag motvilligt gjort klart testet hade jag tittat upp på mamma och sagt "Mamma den här tanten kan visst ingenting".

:D
 
Sv: söta unge

SessCa skrev:
Mamma berättar alltid om ett av mina sådanna tester.
Sköterskan bad mig att visa vilken som var kaffekoppen, och tallriken och skeden (eller hur det var) och jag tvärvägrade att visa henne. När jag motvilligt gjort klart testet hade jag tittat upp på mamma och sagt "Mamma den här tanten kan visst ingenting".

:D

hahahahahah, jaa varför fråga om man vet :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 761
Senast: __sofia__
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 459
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 826
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ jag tänker mkt på dethär med förhållanden -- eller bara tillfälliga partners. pga. långvarig ’psykisk ohälsa’ -- återkommande...
Svar
18
· Visningar
1 694
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp