Socatilsalva

Sv: Socatilsalva

Vad nyfiken jag blev, har aldrig hört talas om Socatil förut. Efter snabb googling: Det verkar som Socatil är samma som Socatyl, bara olika tillverkare? Det borde väl isf vara samma karenstid, men det kanske är bäst att ringa till STC och fråga.

Socatil är samma som Sokatyl.

Numer ett licenspreparat som tillverkas i Italien.

Hur det är med tävlingskarensen har jag däremot inte fått fram faktist..:confused:

AM

Får ringa STC och höra på måndag. Borde väl vara samma som Socatyl, men bäst att kolla för säkerhets skull. Det är en riktigt bra salva. Återkommer med vad de säger.

Kontaktade STC's veterinäravdelning idag. En av medarbetarna där skulle fråga Stig Hägglund och återkomma till mig. Tyvärr missade jag att svara när hon ringde, men hon talade in på svararen att det var minst 96 timmar på Socatilen. Det hade varit intressant att veta hur man ska tolka det egentligen. Är ju ett ganska luddigt svar... :confused:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Unafraid
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18