Snygga mobila torkställningar?

Derivata

Trådstartare
Jag är på jakt efter några snygga torkställningar att ha i tvättstugan efter renoveringen. Tidigare har det varit linor över hela rummet, men nu ska tvättstugan delas av i en tvättdel och en framtida bastudel.

Vad jag söker är en gärna hög ställning, gärna med träram och den ska vara ihopvikbar när den inte används. Den ska stå fritt på golvet och kunna flyttas runt. Någon som har ett tips på var jag kan hitta något snygg och praktiskt?

Sv: Snygga mobila torkställningar?

Jag har en från IKEA den uppfyller allt du säger förutom träramen. Får plats massa strumpor och småsaker på den :) Finns även hjul som man kan sätta dit för att kunna förflytta den lättare.

Sv: Snygga mobila torkställningar?

Hembygge? Träram som sitter i gångjärn på väggen och fälls upp när man ska använda det?

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kära Buke tänkte jag se om det finns någon som kan ge bra tips. Hunden är en Rottis hane, 8 år. Inte "smartaste " nöten ur sin kull...
Svar
7
· Visningar
1 956
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Eina
·
Fritid Nu ska vi snart ta tag i vårat ena badrum och jag känner att lite renoveringstips är på sin plats. Just nu ser det ut så här...
Svar
0
· Visningar
1 319
Senast: MM
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som jag skulle vilja höra era synpunkter på. Jag har nämligen just nu mitt egentliga drömjobb, men är ändå inte...
2
Svar
27
· Visningar
4 377
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar