Snygga mjukisbyxor...

Amk

Trådstartare
... jag vet att rubriken är en paradox i sig, men någon bukefalist kanske har snappat upp att det finns mer charmiga mjukisbyxor än vad jag sett? Jag skulle behöva ett par byxor att ha hemma, men som ändå inte ser ut som stryk. Just nu har jag ett par som jag tycker är rätt ok, som jag köpt på en reggaefestival i tyskland men jag kan inte gärna åka hela vägen dit för att hitta ett nytt par. Modellen har pösiga ben och rumpa i ett lite fladdrigt tyg, och runt midjan är det ett stretchigare tyg i kontrasterande kulör.

Alla tips mottages tacksamt!

Jag har köpt typ yogamjukisbyxor, som jag verkligen gillar, på en webbbutik baserad i Stockholm. Annars kan jag tipsa om märket Salient (?) på Lager 157s herravdelning. De har snygga och sköna mjukisbyxor, jag tycker att S passar mig bra och jag är 162 cm.

b2ap3_thumbnail_byxor5_jan16.jpg

Jag köpte dessa i brun/grått på Gekås. De ser ut som vanliga byxor, men med resår i midjan och en skärning som gör att man ser proper ut trots att det är mysbyxor.

b2ap3_thumbnail_byxor5_jan16.jpg

Jag köpte dessa i brun/grått på Gekås. De ser ut som vanliga byxor, men med resår i midjan och en skärning som gör att man ser proper ut trots att det är mysbyxor.

Jag har modellen som är bakom dom brungråabyxorna fast i nåt leopardmönster! Har dom både som mysbyxor och till vardags då ja inte tycker de förknippas med "mysisar"!

Jag älskar mina Sobea yogabyxor. Det är nog egentligen mammabyxor, mudden upptill är lång och bred, men de passar en ogravid kropp utmärkt.

Jag har shoppat på Bergzeit, Keller Sports, Bergfreunde, PM Outdoor shop, Bike24 och Outdoorsports24. De har lite karaktären av outletshoppar så det är inte alltid det finns så stort urval av storlekar.

Röjk har också mjukisar men de har jag inte provat:

83187109-origpic-d7d8a2.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka