Snygga mammakläder i Göteborg

P

Piffelina

Jag håller på att bli galen !!!

Är det någon som har hittat några snygga mammakläder i Göteborg? Jag är ute efter att par vanliga svarta enkla byxor. Som dessutom ska sitta snyggt och inte plufsigt. Jag vill inte klä mig illa för att jag är gravid.
Jag har kollat i alla de vanliga affärerna, alltså de kedjorna som finns. Men inget snyggt alls. Jag har hittat flera på nätet, men det är svårt med storlekarna.

Snälla, någon som kan tipsa mig??
 
Sv: Snygga mammakläder i Göteborg

På Linnégatan finns en affär, heter Mor och Jag (Moj), där det finns snygga mammakläder.

Det ska även finnas en på Götabergsgatan, men där har jag inte varit. Testa och sök på nätet efter affärer i Gbg.

Lycka till!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 092
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: geting
·
Kläder & Bli fin Hej buke. Jag är en sådan där hopplös typ som inte följer några trender, utan hittar några få saker jag gillar och blir galen när det...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: snorp
·
Gravid - 1år Jag behöver skotips. Sonen 7 månader, kommer med säkerhet behöver ett par riktiga vinterskor i vinter. Om han håller samma takt som...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: lilleknodd2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp