Snygga fotomodellen i tidningen! ;)

MikaTela

Trådstartare
Satt och läste Härliga hund nr 12 nu häromdagen och vad ser jag?
Jo en hund vid namn Wahidah och då klingade det direkt till för jag kände igen namnet!
Så läste lite mer och såg då även att hon bor ihop med sin mamma Zala och matte Ninni.

Så stort grattis! Och väldigt snygg var Wahidah!!!!:d

Sv: Snygga fotomodellen i tidningen! ;)

Haha! Ja, det var allt min lilla dåre du såg :D
Jag upptäckte på facebook att de ville ha fotomodeller till tidningen "medelstora hundar som behöver täcke på vintern". Tänkte att Wahidah ju inte direkt räknas som medelstor, men slängde i alla fall iväg ett mail och frågade om de ville ha med henne, och det ville de :p

Det var väldigt kul att ha varit med i tidningen sådär, framförallt kul att se hur det blir när någon annan än jag själv fotar Wahidah :angel:

(Fast jag måste säga att nästa nummer nog blir ännu roligare, för då ska Galatheas afghan Cebbe vara med :D)

Roligt för er! Och som sagt din Wahidah var väldigt snygg! :D

å vad besviken jag blev nu när jag läste riktigt vad det stog!
Satt å bläddra igenom tidningen tre gånger för att hitta waha!
sen inser jag att det INTE stog att d va i Hundsport ...
ajja d e inte lätt alla gånger ^^

KL.
Reagerade också på namnen när jag läste i tidningen! :D
Jättefin är hon! :)

Nu har jag också sett Wahidah i tidningen, dock köpte jag den inte men bläddrade i affären :angel::D
Så fin!

Liknande trådar

Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 102
Senast: melen
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min... 2
Svar
25
· Visningar
3 819
Senast: Disen
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 601
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025