Snygg toppklädsel till resårmadrass?!

Elinkan

Trådstartare
Jag är på jakt efter ny toppkläsel till våra resårmadrasser med jag hittar verkligen inga som är snygga. Det är bara dom här gräsliga enfärgade med ett resåband som jag kan hitta.

Jag vill minnas att jag någonstans sett klädslar i lite kraftigare, typ möbeltyg men jag kan inte hitta det.

Någon som har några bra tips?

Sv: Snygg toppklädsel till resårmadrass?!

Kanske inte riktigt det du letar efter men på www.bemz.com har de dagbäddsöverdrag i många olika färger, mönster och kvalitéer:idea:

Jag hittade en snygg variant på Ikea, med kappa. Det var en kraftigare väv, tyvärr bara enfärgade. Det var resår, men den syntes inte eftersom kappan hängde ner till golvet :) Hittade mönstrade varianter på Hemtex förut, men sist jag var där fanns de inte längre.

Prosit: Kappa funkar nog tyvärr inte eftersom vi har sängstomme.

fragansia: Fanns inte i den storleken jag ville ha, har 80-madrasser! Annars var de ju snygga, men vilka priser :O

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
410
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur