Snygg, skön dressyrstövel!?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Domino_s

Trådstartare
Jag har slitit ut mina nyvarande stövlar och behöver nu råd på vad jag ska köpa.

Eftersom sadeln är svart så är det väl bäst att köpa svarta stövlar...;)

Jag har ganska höga vrister och gillar rundad tå, har normal / kanske något åt det grova hållet vader. Inte jättelånga ben.

Förslag någon? Gärna bilder eller länkar!

Mvh Domino_s

Sv: Snygg, skön dressyrstövel!?

Tror det finns en massa stöveltrådar lite här och var på forumet (kolla på utrustning och bläddra nån sida bak på dressyrgnägg så borde du hitta någon med bilder).

Mountain Horse har en modell som är rätt snygg (och inte superdyra), vet dock inte vad den heter men de har ingen snörning, dragkedja med ett resårband på sidan och ingen tryckknapp högst upp.

Annars finns ju cavallo i en massa olika modeller och prisklasser. Men som sagt, leta lite här på forumet så kommer du hitta några trådar om stövlar:laugh:

Sv: Snygg, skön dressyrstövel!?

Tror det finns en massa stöveltrådar lite här och var på forumet (kolla på utrustning och bläddra nån sida bak på dressyrgnägg så borde du hitta någon med bilder).

Mountain Horse har en modell som är rätt snygg (och inte superdyra), vet dock inte vad den heter men de har ingen snörning, dragkedja med ett resårband på sidan och ingen tryckknapp högst upp.

Annars finns ju cavallo i en massa olika modeller och prisklasser. Men som sagt, leta lite här på forumet så kommer du hitta några trådar om stövlar:laugh:

Du har alldeles rätt, därför låser jag denna tråd.

/moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Ryttaren: 1,67 lång, inga jättelånga ben. Normal byggd. Hästen: 1,52 cm hög, kort rund/platt rygg.(dock inte som en boll, hon har...
Svar
6
· Visningar
1 501
Senast: wrangler
·
Utrustning Skulle bli jättetacksam för lite hjälp med sadelförslag till denna tjejen. Sto, 10 år, i kondition, borde inte ändra sej jättemycket...
Svar
8
· Visningar
1 689
Utrustning Om jag vill ha ett par riktigt snygga ridstövlar mot hopp, vilka ska jag köpa då? "IT" stövlar snackar vi om nu! :D:D De skall ju då...
Svar
17
· Visningar
3 010
Senast: SweetBriar
·
P
Utrustning Tänkte kolla in lite nya snygga plagg till tävlingssäsongen, så nu vill jag ha en massa tips! Jag VILL iaf köpa ny hjälm...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: _Mella_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka