U

Ullebulle

Har en korsningsponny fjording/new forest som har börjat att snubbla väldigt mycket, särskilt i nerförsbackar. Vad kan detta bero på? :eek:

Sv: Snubblar

Min har haft snubbling som enda symtom när hon har haft kotledsinflammation.

Min förra häst började snubbla o då hade han erlichios (stavning?). Kollas upp med ett blodprov.

Det beror inte bara på skoningen då? Kanske har han/hon för korta tår, då brukar dom snubbla.

Våra hästar som varit snea i kroppen har snubblat mycket.

ring o rådfråga både vet och hovslagare, oftast sitter det någonstans där.Eller om du ofta ridit på jämt underlag och nu heltplötsligt börjat rida ex i skogen.
Lycka till!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 373
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 551
Senast: Freazer
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Murray
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka