Snösulor..

cress

Trådstartare
Har ju funderat på att anmäla mig till en tävling i början av April.. Tänk om det är bar mark då? Broddar kan ju "lätt" skruvas ur men hur blir det med snösulorna?! Kanske är dumt att chansa att anmäla sig till den tävlingen..

När vet man om det är ok med snösulor eller inte?! Snälla någon av er måste ju veta:bow:

Sv: Snösulor..

Det brukar inte vara några problem att få tävla med snösulor om det varit en sen vinter. Bara du säger till innan att hästen har snösulor så ska det vara lugnt.

Ok.. Kommer sko om mina hästar runt mitten på Mars.. vilket innebär att de skos om igen med snösulor.. Blir ev en tävling i början av maj också vilket innebär att Jag har snösulor även då:crazy:

Det finns snösluor som man själv sätter på genom att fästa dem mellan skon och broddarna. Men då måste man både ta tåbrodd och traktbrodd. Men kanske värt att kolla upp?
Dessa kan du ju ta på och av hur du vill.

Liknande trådar

Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
497
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
641
Senast: Squie
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka