Snösulor som inte täcker strålen?

Gilette

Trådstartare
Finns det snösulor som inte täcker strålen utan bara området runt om? Vill inte ha snösulor som täcker strålen eftersom jag måste kunna göra rent där pga strålröta

Sv: Snösulor som inte täcker strålen?

Ja det finns det, snow grips. Dom sitter som en kant innanför skon. Och lämnar resten av sulan fri. Funkar jätte bra. Det har jag alltid på mina hästar då jag inte tycker om att täcka hela sulan.

Det finn sulor som man skruvar på med hjälp av broddar, då kan man ta av och på själv:)
Krävs dock fyra broddhål om jag inte minns fel....

Om det är polar pads du tänker på fästs dom i i tåbroddarna så det behövs bara två broddhål.

Hera skrev:
Det finn sulor som man skruvar på med hjälp av broddar, då kan man ta av och på själv:)
Krävs dock fyra broddhål om jag inte minns fel....

Høres praktisk ut!
Finnes det noen bilder av sånne?
Har alltid brukt de som er som en kant på innsiden av skoen.

Liknande trådar

Hästvård Hej, har en häst som har börjat få svamp i strålen. Blev rekommenderard att behandla det med TrushEnder eller väteperoxidlösning. Köpte...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Bor i Skåne och de har varit ovanligt mycket snö. Har inte kunnat rida för de blivit stora styltor i skorna har rafsat ut varje dag...
2
Svar
21
· Visningar
1 282
Senast: Fazeem
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 275
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
832
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV