SnigelEffekt

Trådstartare
När jag kom till min pålle idag så hade han gult slem i näsborrana! När jag släppte ut honom så ställde han sig och äta. När jag började gå så började han springa. Då hostade han rejält. HAn hade 37,6 i temp och de är normalt för honom. Ska jag ringa vet eller låta de vara nån dag? Han blev hästinfluensavaccinerad i onsdags, kan de ha nåt med de att göra?

Vore tacksam för tips.....

Sv: Snorig

Det är nog bara en liten förkylning de kan ha lite färgat snor även om de är friska, han har ju ingen feber så vänta du.
Tror inte att det är nått fel så länge han inte har feber. :)

Sv: Snorig

Okej. Tack så mycket :bow: Jag tempar han nästa gång jag är hos han med. HAn får ha ett varmt täcke i natt iallafall för säkerhets skull!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: svea
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 920
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 769

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka